Sista natten

Då var dagen då jag lämnar Mjölby här! Fy faaan, jag har vart jätte lugn och inte känt av någon nervositet ... förutom ikväll när väsk-jävlarna började mucka med mig !! Då brast jag ut i tårar över att klockan var så mycket, jag fick inte ihop vikterna med väskorna och jag hann inte sitta i soffan och njuta med min älskade familj :'(

(Sen dess har de väl i stort sätt inte slutat? Fast jag är rätt lugn nu.)

Så då tyckte mamma (klok som hon alltid är) att jag skulle släppa allt och åka och hämta en mobil som jag lånar av Ena, som Malin fick gräva fram. Då fick jag även kramas en sista gång med Malin, Hannah och Signe :)

När jag kom hem igen, lite lugnare löste jag problemet direkt!

Nu ska jag försöka få en blund innan jag och päronen åker till Stockholm

Dagens kramar har gått till: Madde, BROR Nicklas, Carin, Malin, Hannah och Signe <3

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0