Tomorrow, we thank

Har "slutat" jobba. Känns konstigt att säga så när man bor på jobbet. Men det betyder i alla fall att jag inte behöver göra något, sålänge jag inte vill :) Mam och jag ska baka bröd tills i morgon, då jag ska fira min första Thanksgiving ♥

Morgondagen kommer att börja tidigt. Redan vid fem/sex, eftersom att vi ska åka någonstanns och förhoppningsvis se paraden som är varje år :D åhhh ... jag är jätte pepp, men längtar nog ärligt, mest efter middagen !!


Jag måste också börja planera inför Black friday. Bästa dagen ever ?? Dagen då i stort sätt varenda affär har enorm rea. Butikerna här öppnar redan kockan 00.00 på natten mellan tors-fredag och den bästa rean är självklart på natten när de öppnar. Men själv får jag nog nöja mig med och jag kommer iväg på morgonen ...
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0