24e oktober 2011

Tack så himla mycket Lisa för sovplatsen och ditt sällskap! Jag hade verkligen jätte trevligt :)

Igår var vi ute och åt på Vapiano (jag hade tydligen uppfattat uttalet fel sedan innan:) Där åt jag en jätte mumsig pastasallad med oxfilé !! Sen fick jag en efterrätt som vi delade på, efter den kunde vi knappt röra på oss. Haha
Efter middagen blev det hemfärd och genomgång av morgondagens buss och tåg turer.

Fyra timmar senare (ungefär) ringde klockan och det var dags att bege sig ut i kylan utan mobil eller något!
Men jag klarade mig helt utmärkt ute i storstaden :)
Detta firades med den efterlängtade sushin. Så gott, så gott! Efter lunchen tog jag en powernap innan det var dags att åka hem till Mjölby igen.

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0