Börjar bli klar

Tiden går så himla fort. Men lite har jag hunnit med under mina nästan två veckor, blev lite stressigt med att få klart min ansökan till visumet. Jag borde gjort klart det första gången jag började, var ju typ klar då. Men så kommer det upp 100 frågor och grjer man måste ta reda på hela tiden.

♥ Visum = bokat tid hos ambassaden !!

• Jag ska även boka en tid för att ta en bild som ska med till ambassaden.
(färg, blicken nedåt, inget ansiktsuttryck, öron framme)

Allt som ska skickas till Cultural care
♥ Gjort en Hälsokontroll (=ett rent rån)
Bokat tid till TB test (som ska in på hälsokontrollen)
♥ Skickat efter Polisregister, med kopia av mitt pass
♥ Tagit kopia av Körkort
♥ Kryssat i vad jag vill beställa (försäkringar o.s.v)
♥ Skrivit på kontraktet

Jag kan skicka allt detta när jag får polisutdraget och när mitt test är gjort.

Jag har även avslutat/beställt dokument om att avsluta visa medlemskap (allt som kostar pengar).

Nu vill jag bara bli klar ...
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0