Det stora beslutet

Ja, det var absolut inget lätt beslut att jag skulle åka.
Det gjorde ju inte saken lättare med att jag blev erbjuden ett fast jobb samma dag, på ett jobb som jag faktiskt trivs väldigt bra på! Att jag bara hade några timmar på mig att komma fram till ett svar var nog bra, annars hade jag gått och blivit galen.

Det är självklart tråkigt att behöva tacka nej till ett fast jobb, speciellt till sitt första erbjudande. Men jag ser det bara som yttligare ett bevis på att jag har gjort bra ifrån mig! Jag är tots allt bara 24år och har all tid i världen på mig att få ett fast jobb :) BT står nog kvar när jag kommer hem.

Jag måde skit ett bra tag efter mitt beslut, men på den tredje dagen kännde jag bara -Faaan jag längtar tills jag ska åka! Det var då jag blev säker på att jag hade gjort rätt val.

Det känns fortfarande konstigt ibland, men jag försöker att prata och tänka på det så mycket som möjligt. Tror att själva grejen blir mindre jobbig då :) försöker även mejla med familjen mycket och frågar om allt jag kommer på!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0