24e september 2011

Har vart på stan med Ena en sväng och kollat runt lite bland affärerna. Hittade ett fint halsband som det blir att användra ikväll. Lutar åt en utekväll i Linköping :) Harrrrry !!

Igår blev det en ganska lungn kväll. Började med att jag och mina päronen åkte ner till Zebban och åt lite, blev en oxfile med massa gott och en Sol till det. Senare på kvällen drack jag några öl hemma hos Pontus och vi spelade När & Fjärran. Även att jag förlorade så var det ett riktigt roligt spel. Sen gick dom ut, men jag var inte riktigt pepp på Vattenhålet ... så jag gick hem.

Nu är det bäst att jag tar en tur till köket och grejar lite, idag blir det grillat! Sommar ute idag ;)
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0