5e september 2011

Märkte igår att mina sms inlägg inte hade kommit in, så skickade in dem idag. Har ialf haft en helt underbar semester. Sol, bad, öl, lagom med fylla, shopping och mycket trevligt sällskap.

När jag kom till Sverige i lördags så hade jag bara sovit 1 ½ timma på ett dyng, så däckade i bilen påvägen hem. Sen blev det även fem timmars sömn hemma, vaknade upp av en doft av hemlagad mat <3 sen var det bara att göra sig fin och vandra bort till Alexandras nya lägenhet för lite alkohol intag innan Oktoberfesten.

Jag vet inte om det var speciellt kul? Eller jooo, det var helt okej. Kanske var lite för nykter helt enkelt?! Det var trevligt att träffa massa folk ialf, dansade även lite med min gamle vapendragare Oscar :)

Igår var det lite synd om mig, söndagsångesten hängde över mig. Vill väldigt gärna åka tillbaka till Barcelona igen, slipa livet en liten stund till …

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0