29th april 2012

Jag är så himla trött och hungrig så att jag kan tjuta! Mina ben gör så förbannat ont, jag inte böja på knäna och ville typ dö nar jag trampade ner foten. Som för övrigt är röda svullna och har några sår på sig.

Men det är sånt man får ta när man är ute och svirar i storstaden. Dansade från klockan 7 på båten till 4-5 någon gång i natt när vi lämnade klubben. Lyckades hålla mig pigg hela kvällen, full och glad :) himla härligt! Dock var det inte skönt att sova i en stentrappa på Pennstation på morgonen i väntan på första tåget klockan 7.

Kom hem vid tio och åt frukost, sen sa jag Gonatt och gick och tog en dusch sen däckade jag :) sov dock bara till ett? Sen har jag skypat med päronen tills nu ... GE MIG MAT
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0