Hershey´s


HEMMA! Vilken dag :) känner fortfarande doften av Choklad !! Vilket paradis de har byggt upp. Emmy och jag åkte till Hersheys, chokladälskarens drömställe. Vi hängde enbart inne i "Chokladlandet", men sen har de även en nöjespark med karuseller och en djurpark!

Emmy & Jag +alla barnfamiljer roade oss med att först gå/åka rundturen om hur de tillverkar deras choklad, sedan gjorde vi våra egna chokladkakakor, sen shoppade vi lite och efter det var det dags för lite chokladprovning!

Helt klart värt ett besök! Nu ska jag öppna mig en öl (ska fråga min HD först), sen laga middag. Barnen och deras mamma är iväg hela dagen och min HD ska snart till jobbet, vilket lämnar mig kvar här i huset utan bil. Men jag får väl nöja mig med dagen.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0