So typical me



Jag hade tydligen hämtat upp Oscar efter hans jobb en torsdagskväll antar jag. Så hängde jag med han upp och fick då syn på all "bluppblupp-plast" han hadde hemma och var självklart tvungen att prova på att bli inlindad! Målet var att ta sig från golvet till soffan (Oscar fuskade då hans ben inte var inlindade)! Vi skrattade ihjäl oss :D & det var minst sagt svettigt.

Efteråt hade jag tydligen tvingat Oscar att följa med hem till mig och dricka öl och spela charader ?!! Tvingat?

Nä, idag ska jag försöka att lägga mig skapligt. Inte som igår när jag råkade fastna framför Bilddagboken :) kollade igen alla mina bilder, och även Oscars, fick ett par skrattanfall där! Varför slutade jag med det? Det var ju jätte roligt, och nu kommer jag inte ens in på min längre :( kommer inte ihåg mitt lösenord och hade inte samma mejl på den tiden. Men fick låna Enas så jag kunde titta ändå (jag tillåtter bara BD användare att se min sida tydligen).
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0