24th august 2012

Dagen har vart lång och konstig. Vet inte riktigt vart jag ska börja?

Igår kväll vid nio så lämnade min HD av mig på Dover stationen. Sen tog jag tåget till Penn station och möte upp Nele för att gå ut. Vi kom in på klubben Veranda utan några problem , helt okej ställe , dock lite för mycket rap musik! Det serverades drinkar , sangria och vattenpipa på vårt bord ...önskar att vi hade promoters i Sverige med , allt blir ju gratis! Men i alla fall så sköte vi oss hyfsat bra tills sista timmen då vi hängde med en annan promoter , där fans det alldeles för mycket att dricka , och onyktra blev vi. Drog på efterfest med bästa utsikten ever och vid fem i morse drog vi ut (slitna , onyktra och aningen ofräscha) och försökte hitta bussen. Jag somnade så fort jag satte mig ner!

Väl framme i D.C var vi inte lika peppa. Kom till vandrarhemmet vid tolv , sen "sov" vi i soffan fast man inte fick , tills klockan två då vi fick våra sängar , sov vidare i sängen till lite innan fyra. Sen var det dags att ge sig ut på stan.

Nu har vi nyss kommit tillbaka och tar en tidig fredag. I morgon ska jag leka turist!

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0