26th august 2012

Jag kommer att vara så trött i morgon!

Igår (lördag) blev det att gå runt och kolla på alla enorma otroligt fina byggnader , parker och jaa. Tiden gick och vi var inte hemma för ens vid nio på kvällen.

Hängde lite, duschade och efter mycket om och men åkte vi för att köpa några öl. Klockan var 12:11 när vi var i affären , och de slutade sälja alkohol vid 12! Haha ... Så vi sket i allt som har med utgång att göra och köpte på oss massa gott och åkte till vandrarhemmet igen. Där hamnade vi i bästa sällskapet ute på verandan och fick öl hela natten lång. Vi var inte i säng för ens fyra på natten/morgonen.

Klockan ringde och vid åtta var jag ur sängen och klockan tio checkade vi ut.

Blev att kolla på Vita huset idag. Fans inte så mycket mer tid för annat då bussen hem gick vid två. Bussen blev ganska försenad så jag var inte i Dover för ens tio.

Inte mycket sömn den här helgen , men det kommer vara en jag kommer minnas länge <3

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0