Swedish summer

Nu har jag (redan) typ bestämmt mig vad jag ska sysla med efter den 6é november. Det tar tid och tålamod det här , leta billiga flyg , hostel , bra buss resor , hur länge man ska stanna var och så vidare. Men det kommer nog bli super!
 
Min 13de månad i USA

> 1. Chicago (3 dagar)
& Los Angeles (3 dagar)
... eller 
2. Lång vistelse i Los Angeles
 
> Sedan går min buss från Los Angeles igenom en massa städer och parker och sedan 7 (förhoppningsvis helt awesome) dagar senare ska jag hoppa av i San Francisco.
 
> Där kommer jag sedan att stanna i 3 dagar innan flyget går hem till Sverige.
 
Så den 27è november kanske jag sitter på ett flyg hem , ska försöka att boka det mesta i morgon och önska om ett datum hem ♥ Känns helt sjukt att jag har klarat mig här borta i ett helt år själv.
 
Btw. jag kollade vad det skulle vara för väder i L.A under november. Blev glad när jag såg att bikinin får följa med. Kommer man från Sverige är det faskien högsommar där då. Hostel nära starnden , CHECK!
 
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0