10th february 2012

Blev sovmorgon idag! Börjar jobba om två timmar ungefär, blir nog en lugn fredag. Vet inte hur länge jag får jobba i kväll, beror på när Mam har tänkt att komma hem :)

Åkte till gymmet och gick i backe i en timma ... hoppas på att det kommer kännas lite i morgon? Älskar mitt gym och har verkligen kommit till rätta. Nu ska jag bara börja styrketräna lite med, men får se när jag orkar ta tag i det. Jag måste vist boka möte för ett samtal innan jag får ge mig in i den världen.

Kom hem till ett nystädat hus :) så himla härligt och uppskattat det är med städare. Något jag verkligen kommer att sakna hemma.

Nu sitter jag och väntar på att mina kära päron ska höra att jag ringer till dem på Skype !! Svvvvara
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0