3rd february 2012

Hej hej!
Blev en sväng till gymmet idag :) försökte träna bort tränings värken! Gick bra, för just nu känner jag inget, men det kommer väl. Avslutade med en solning. Så himla skönt med fredag, även att jag ska jobba.

Pratade även med päronen en stund :) sen skulle min kära far åka till Valentino och hämta upp pizza. hm... ska jag vara helt ärlig har jag i stort sätt inte något sug efter flöt-mat alls. Jag har ju typ bara ätit på Mcd en gång och så White Castle en gång, det är nog det enda? Är ju aldrig bakis så jag behöver inte :P fast en kycklingkebab i bröd från Sibylla (i Mjölby) skulle jag inte tacka nej till!


Älskar texten på ryggen (tshirten jag fick från gymmet) !!

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0