Bad bad computer

Blir nog att köpa en ny dator innom kort :( jag var förberedd på att jag skulle behöva det. Annars får jag köpa ett Windows program, dock vet jag inte hur jag ska få in det i min dator då jag inte har någon cd/dvd ingång ?! Iof böhöver jag ju bara en kod. Ingen vänlig själ där ute som har en kod till Winodws 7 ??

Jag har ju kört med *host*minbrors*hos*nerladdadewindows*hos*utankod* ... men idag ska jag bara vara glad att jag fick igång den eftersom att det stod att jag var tvungen att skriva in min nyckelkod nu. Annars har man bara kunnat trycka bort det. Ursh! Blir att dra VISA kortet!

Som tur är har jag min älskade Iphone och en extern hårddisk. Föresten så har äntligen mina kära päron bokat flygresan hit !! Längtar ♥ men det kommer gå fort, snart är ni här!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0