Big Miracle

USA är väldigt duktiga på att göra hamburgare! Mmm ... och då menar jag riktiga hamburgare! Red Robin får godkännt av mig. Sedan var det dags att gå på bio :) yeeey, Big Miracle var helt okej. Ingen film som man kollar på om och om igen, men den är sevärd. Så fina valarna var ... o stackars liten!

Efter bion åkte jag med Emmy hem och vi fräschade upp oss lite för att sedan joina Nicy och Rene på Zona Thirteen! Det är ju trots allt lördag, börjar vänja mig och tycker att det är roligt att dansa nykter :P och det är kul att kolla på alla andra.

Jag upptäckt att killarna här är ganska korta? Eller? Jag går ju i stort sätt alltid ut i klackar, och här jag har inte haft så höga på mig men jag är ändå lika lång eller längre än de flesta killarna?<

GodNatt
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0