Blueberrypie

Blev lite körigt idag. Började med att laga middag och när den stod i ugnen kavlade jag ut och klädde pajformarna. Sen var det dags för middag med barnen ... efter det skulle jag plocka undan, diska en del, fixa pajerna och göra vaniljsås. Fick även "hjälp" av Dom, han tyckte att det var jätte kul och tyckte att allt smackade jätte gott ;)

Hade vist räckt med att göra tre pajer. Jag hade nog med mig mest mat av alla ;) det gick åt två stycken, vilket var ganska mycket om man gämför med annat. Det var många som tyckte att det var det godaste på deserbordet :D Jag tyckte även att det var gott att få äta svenska delikatesser som raggmunk m. lingonsylt, chockladbollar och kanelbullar !! Åt även saker som jga fortfarande undrar vad det var.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0