Deltävling 4

Har nyss kollat på Deltävling 4 :) den var faktiskt lite bättre än de andra +att de som jag trodde/ville gick vidare. Sen såg att man nu kan kolla på alla deltävlingar innan har de bara legat uppe i två/tre dagar, vilket gjorde att jag missade Deltävling 1. Men nu får jag ju se den med! Hahaha ... o vilken hög standard det blev med Sean Banan som första låt ut för Sveriges Melodifestival 2012 !!

... det kommer aldrig bli som 2008. Det var nog lätt bästa året, inte pågrund av artisterna utan för att min kära Björn Gustafsson var med och underhöll oss. Puss på dig :*
Kommentarer
Postat av: Madde

o rolig ferre med mig varje lördag..=D

2012-02-27 @ 17:07:40
Postat av: Maria

Bästaste ferre med dig <3

2012-02-27 @ 20:27:41
URL: http://bockerud.blogg.se/


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0