Home, home?

Nähäpp, fick inte kolla på bio idag ... men blev typ 6 timmars häng i gallerian. Började snöa väldigt mycket här så min värd-mam ringde och bad mig komma hem, tur att vi inte hade åkt till bion än. Jag kan tycka att det är jobbigt att bli tillsagd saker, hemma hade jag inte tyckt att det hade vart något problem, men då är det min bil och mina bekymmer. Här är det bara att göra som man blir tillsagd, fast lika bra det kanske, kom knappt upp för uppfarten när jag skulle parkera. Får gå och se den med Emmy eller någon vid ett senare tillfälle ...

Så jag antar att jag får stanna inne i morgon med om det ska snöa så här mycket hela natten? Min värd-familj ska ialf åka iväg och åka snowtubing, men jag ville inte följa med. Skönare att få vara hemma :)

Ska ju Skypa med Signe i morgon och kanske päronen om de är inne. Efter det har jag massor av Gossip Girl avsnitt att titta på och lite filmer !! Dock har de jag fick av min bror på datorn försvunnit? Aja ...
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0