Home!

Kom hem för några minuter sen ... lite senare än plannerat. Ja, jag har väl inte haft den bästaste turen när det gäller tåg idag! Det började i morse med att jag cyklade till stationen som ligger nära här, men inte f*n kom det något tåg? Så min HM fick komma och hämta mig och köra mig till Dover station ändå, fick ta ett senare tåg (men som tur var missade Emmy sitt med, så vi hamnade på samma).

Sen gick vi på matchen och det var verkligen kul! Så himla härligt att komma iväg och göra sånahär saker, klart att man måste gå på en NHL match när man är i USA !! Allt var enligt mig coolare än hemma, musiken, presentationerna av spelarna, arenan .... ja det mesta!

Dock så förlorade ju Devils (som vi hejade på för dagen), men de bjöd på en bra match, speciellt sista perioden.

Efter det åkte vi vidare in till Manhattan och kollade lite, sen skulle jag följa Emmy till stationen för att jag skulle ta (vad jag trodde) ett senare tåg till min HD´s jobbstad så jag kunde åka med honom hem. Men då visade sig att jag hade kollat helt fel på tiden och tåget gick i samma sekund som jag upptäkte det :P Men som tur var hängde även några andra från Starbucks"gänget" till på Manhattan, så fick åka tåget till Morristown med dem och så körde Nicy hem mig. Väldigt snällt gjort :)

Blev dock ingen shopping idag, hann inte med det ... har ändå inga pengar kvar.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0