My beloved pears

Idag fick jag hänga med mamma och pappa i tv-rummet hela deras kväll ♥
Jag hade faktiskt tänkt att säga till mamma att hon kunde ta med datorn ut dit, eftersom att det kanske inte är så kul att sitta inne i "dator-rummet" en fredagskväll och glo :) så jag "såg" Vem vet mest, Vem vill bli miljonär och America's funniest home videos. Yupp, han med en hel del! 

Längtar tills jag själv kan gosa ner mig i en soffa hemma i sverige ... kanske även ta en tupplur där. För det är för himla härligt! Ska nog bosätta mig i en av dem när jag kommer hem, kommer ju lida av Jet-lag en månad minst! (sorry Signe)

Just nu sitter jag här i min säng och tar det lungt. Ska ta mig till Rockaway ikväll. Blir middag och bio med Rene. Vet inte om det är någon mer som följer med än. Men jag har tänkt att åka till gallerian lite innan och kolla med ;) sen får jag sova i ett tyst hus och vakna upp i ett tyst hus! haha ...
Kommentarer
Postat av: Darina

Hejsan, du har en riktigt fin blogg! :)

var gärna med och tävla i min nyligen påbörjade tävling.Det enda du behöver göra är att kommentera jag är med Super enkelt, klicka bara på länken här nedan så kommer du direkt till tävlingen! :)

http://toto.blogg.se/2012/february/tavling.html

2012-02-18 @ 17:01:11
URL: http://toto.blogg.se/


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0