My day

Ska försöka komma ihåg vad jag har gjort hittills idag!

Började med att jobba en stund på morgonen. Efter det åkte jag till gymmet, blev höga knän-maskinen idag
(känns gött i låren)! Påvägen hem därifrån stannade jag och handlade lite till middagen och ikväll.

Väl hemma ringde päronen på Skype efter ett nöd-sms från mig ;) jag behövde veta hur mycket ett gram smör blev i deciliter, har ju inga gram här liksom, så ibland blir det lite problem med recept. De fick vara med mig när jag bakade paj botten
(som blev jätte god), sen pratade vi tills jag skulle hämta barnen.

Sen har jag även tvättat några maskiner under tiden ... nu ska jag snart börja med middagen och när den står i ugnen ska det göras blåbärspaj!

Haha ... o ja, städarna har vart här idag, inte jag som viker toa papper ;)

 

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0