Representing Sweden

Yes, på fredag är det dags för mitt tredje Aupair möte! På det här mötet ska vi ha en internationel middag. Alla ska alltså ta med sig något som man äter i det ländet men kommer ifrån. Har gått runt och funderat i två dagarn nu ... men för en stund sen kom jag på det, har vart sugen på´t hur länge som helst, Blueberrypie !!

Nu måste jag bara hitta det perfecta receptet. Letar på recept.nu och väljer självklart mellan världens bästa Per eller Leila :) blir nog att slänga ihop en vaniljkräm med, vet ju inte hur de amerikanska smackar ...

Andra saker som snurrade i huvudet var, köttbullar, bakpotatis m. skagenröra,
pannkakor,  semlor eller chokladbollar.
Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har ett jätte gott på blåbärspaj.. Som är väldigt lätt med.. Kan se om jag hittar de så skriver jag till dig ett meddelande på fb..:) kram

2012-02-21 @ 10:31:14
Postat av: Madde

Letat som en tok o hittar inte min receptbok.. fattar ite vart den är. vet jag sett den sen vi flytta hit men var den ligger är en annan femma..

men ser jag den inom de närmsta så hojtar jag..=)

2012-02-21 @ 13:58:01


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0