14th january 2012

Tja! Ligger på sägen och glor på lite tv. Kom hem från Emmy för en timma sen ungefär. Nu ligger jag och funderar på vad jag ska hitta på idag, blir nog troligtvis bio ikväll, om jag har tillgång till någon bil vill säga. Men tror jag får ta pick up trucken i värsta fall ;)

Igår blev det utgång med Emmy, Nicy, Laura och Rene! Vi började med middag på Urbantable, blev en riktigt kladdig hamburgare ... lite väl mycket dressing och stuff on den. Efter det vandrade (ja vi gick) till en klubb, den vi skulle till var det kö till, så vi tog Dark horse. Jaaaag vet, Dark horse?!! Men det var ett bra uteställe, ölen kostade 4 dollar (28kr) och stället hade ett dansgolv. (det var ett trevligare ställe än vattenhålet, om man säger så ;), och det fans boy´s som såg hyggliga ut med)

Dock var DJ´n inget att rekomendera, han körde bara massa halva låtar! Det tog mig massa halva låtar att komma på hur man dansar ... blir så när man inte är ute på samma sätt längre!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0