16th january 2012

Hallå! Blev ett sent första inlägg idag, de flesta där hemma ligger nog och sover nu. Själv är jag ny duschad och sitter och väntar på att att Dad ska ta tag i och börja med middagen :)

Barnen var hemma från skolan idag, då det är Martin "i have a dream" Luther King dagen idag, vi firar alltså hans födelsedag. Så vid lunch idag drog Jag, Dad och barnen iväg till Aspen Ice för att åka skridskor! Det var jätte kul, då jag var bäst på att åka av alla !! Jag ramlade bara en gång, men det var Alex fel då jag skulle hjälpa henne upp. Lilla Dom fick ha en gå grej (ser ut som en rulator, fast utan hjul), Alex ramlade mest och Dad föll två gånger :D haha

Sen skulle vi åka och kolla på Bio, men när vi kom fram var det slut-sålt, så det blev lunch och sedan hemgång. Har alltså haft en helt okej måndag!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0