1st january 2012

Välkommen 2012.

Just nu sitter jag på tåget hem. Det är ungefär en timma kvar av resan och mina ögon vill verkligen inte vara öppna något mer, de har sett tillräkligt nu. Det enda jag behöver nu är sömn och fotmassage !! Helgen har varit helt awesome :) vi har haft jätte kul och jag tror att alla fick ut det de ville av resan. Längtar efter att få träffa dessa tjejer igen. Får absolut bli en resa upp till Boston under våren.
Just nu sitter jag på tåget hem. Det är ungefär en timma kvar av resan och mina ögon vill verkligen inte vara öppna något mer, de har sett tillräkligt nu. Det enda jag behöver nu är sömn och fotmassage !! Helgen har varit helt awesome :) vi har haft jätte kul och jag tror att alla fick ut det de ville av resan. Längtar efter att få träffa dessa tjejer igen. Får absolut bli en resa upp till Boston under våren.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0