2nd january 2012

Tänkte att jag skulle sammanfatta min helg lite :)
Känns så himla underligt att jag alltid kommer att kunna säga att jag firade Nyåret mellan 2011-2012 i New York City! Älskart.
På fredagen tog jag tåget in till NYC vid 14:11, köpte biljett och åkte helt själv (stolt). Resan tog 1 1/2 timma, sen gick jag till vårt hotell och lämnade in väskorna. Hotellet var MYCKET finare än vad jag trodde at det skulle vara, vi hade till och med en Butler! Sen möte jag upp tjejerna som jag skulle bo med på stan, vi kollade runt lite innan det var dags att gå tillbaka till hotellet för att checka in ... även vårat rum var riktigt nice. Vi tog några glas vin, sen blev det middag på Planet Hollywood där vi även möte upp några andra Au pairer.
Lördagen började med att vi köpte med oss frukost och åkte in till Central Park, där gick vi även runt lite innan vi fortsatte in och shoppade lite. Sen blev det att åka tillbaka till hotellet och göra oss fina för att sen åka till restaurang Virgil´s och äta middag, även då möte vi upp tre andra Au pairer som vi skulle spendera hela kvällen med. Efter maten åkte vi alla tillbaka till vårat hotell för att förfesta lite innan klubben. Vi hängde på Jádore Nightclud tills 5-tiden, där vi hade det as najs med gratis bar och fullt med folk. Sen drog jag och Maria vidare på efterfest ... en lägenhet på översta våningen med sjukt fin utsikt!
Gårdagen var hård. Eftersom att vi inte hade fått så mycket sömn under helgen och gått väldigt mycket var vi alla slitna när vi ckeckade ut från Lola hotell.
Tack tjejor for a fantastic New Year EvTänkte att jag skulle sammanfatta min helg lite :) Känns så himla underligt att jag alltid kommer att kunna säga att jag firade Nyåret mellan 2011-2012 i New York City! Tänkte att jag skulle sammanfatta min helg lite :)
Känns så himla underligt att jag alltid kommer att kunna säga att jag firade Nyåret mellan 2011-2012 i New York City! Älskart. Älskart.
Tänkte att jag skulle sammanfatta min helg lite :)
Känns så himla underligt att jag alltid kommer att kunna säga att jag firade Nyåret mellan 2011-2012 i New York City! Älskart.
Tänkte att jag skulle sammanfatta min helg lite :) Känns så himla underligt att jag alltid kommer att kunna säga att jag firade Nyåret mellan 2011-2012 i New York City! Älskart.

På fredagen tog jag tåget in till NYC vid 14:11, köpte biljett och åkte helt själv (stolt). Resan tog 1 1/2 timma, sen gick jag till vårt hotell och lämnade in väskorna. Hotellet var MYCKET finare än vad jag trodde at det skulle vara, vi hade till och med en Butler! Sen möte jag upp tjejerna som jag skulle bo med på stan, vi kollade runt lite innan det var dags att gå tillbaka till hotellet för att checka in ... även vårat rum var riktigt nice. Vi tog några glas vin, sen blev det middag på Planet Hollywood där vi även möte upp några andra Au pairer.

Planet Hollywood och min fina hamburgare

image description


Lördagen började med att vi köpte med oss frukost och åkte in till Central Park, där gick vi även runt lite innan vi fortsatte in och shoppade lite. Sen blev det att åka tillbaka till hotellet och göra oss fina för att sen åka till restaurang Virgil´s och äta middag, även då möte vi upp tre andra Au pairer som vi skulle spendera hela kvällen med. Efter maten åkte vi alla tillbaka till vårat hotell för att förfesta lite innan klubben. Vi hängde på Jádore Nightclud tills 5-tiden, där vi hade det as najs med gratis bar och fullt med folk. Sen drog jag och Maria vidare på efterfest ... en lägenhet på översta våningen med sjukt fin utsikt!

Frukost i Central park
image description

Central park
image description

Turister ;)
image description

Jävligt fina tjejer i taxin påväg till restaurangen
image description

Kött är gott, på Virgil´s
image description

Vi kollade även in Time Square
image description

Justin Bieber´s buss stod parkerad utanför vår restaurang
image description

Utsikten och ett dåligt kort
image description

Gårdagen var hård. Eftersom att vi inte hade fått så mycket sömn under helgen och gått väldigt mycket var vi alla slitna när vi ckeckade ut från Lola hotell. Tack tjejor for a fantastic New Year Eve
Kommentarer
Postat av: Nereida

Blir så sugen på att också va au pair! hur länge har du varit där borta nu? :)

2012-01-07 @ 18:56:16
URL: http://limani.blogg.se/


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0