23rd january 2012

Hallå :) måndag morgon, och jag är ovanligt pigg, trots svårigheter att somna igår. Men tror ändå att jag ska ta mig en powernap på en timma! Sen hoppas jag att isen är borta så jag lugnt och tryggt kan ta bilen.

Såg inte att det var is på marken i morse när jag skulle köra Alex och så var hela framrutan full med is (glömde starta bilen i förväg), så jag skulle ta fram skrapan från bagaget ... när jag skulle ta mig dit "upp" så gled jag istället 8-9meter ner. Haha ... Alex stod och as garvade samtidigt som jag stod som om jag skulle surfa och försökte hålla balansen (funderade på att slänga mig på makern för att stanna). Behövde bara lossa lite på bromsen för att komma ner idag, lite läskigt då det står en bil parkerad nedanför vår uppfart, och jag vill inte parkera bilen i den!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0