Dinner

Sitter och försöker komma ihåg vad jag har ätit/lagat det här året? Anledningen till att jag gör det är för att jag försöker komma på vad jag ska laga resen av den här veckan och nästa ... inte det lätaste ska jag säga! Är ju inte speciallist på Amerikansk/Italiensk mat om man säger så ;)

"Mina" barn är inte överförtjusta i kött, men de älskar fisk och grönsaker. Toppen tycker jag då jag inte gillar att steka kött, tror faktiskt inte att jag har använt en stekpanna mer än en gång då jag stekte vego-burgare! Dad är den enda som har tillagat nötkött och då har han grillat ... jag har gjort fläskfile, men då har den tillagats i ugnen.

Längtar tills jag kommer hem och får äta svensk husmanskost igen !!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0