Keep track

Har suttit med nyllet i min New York bok hela dagen. Skriver och skriver ... sen tog jag en liten paus och letade efter lite hotell tills mina päron kommer på besök. Hittade ett jätte trevligt hotell, får se vad de tycker nästa gång vi pratas vid :)

Ska försöka göra klart New York listan i morgon ... hinner nog inte med allt ikväll. Sen ska jag ta och börja kolla i USA boken igen, hittar inte pappret med alla anteckningar jag gjorde sist jag satt klistrad i den boken :( Det jobbiga att öppna den är ju att man hittar så himla mycket man vill se/göra och så måste man välja. haha ... faaan vad nördig jag är, men jag vill ha koll på saker och veta vad jag vill göra så att jag inte missar massa saker. O det bästa sättet är att skriva ner allt och sedan bocka av :P
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0