LCC möte

Hemma från mötet. Huset var mörkt när jag klev in och alla sover, skönt! Själv ska jag titta på lite tv, för det hade jag vist inte haft tid med idag ... har även ställt klockan på nio, för då ska det skypas med Signe!

Våran/Min LCC pratar mycket, väldigt mycket. Men så är hon också väldigt duktig och ger väldigt bra information och små tips. Jag är nöjd med henne, plus att det är kul att vara i en stor grupp :)

Oh ja, jag är en av dem som har ett "tufft" Au pair liv (trots att mina värd föräldrar kanske inte ser det). Jag har aldrig någon här när jag jobbar, allt ansvar är på mig. Läxor måste göras, middagen ska vara klar runt sex, barnen bör duscha och vara i säng klockan åtta. Vissa dagar glider förbi (bäst är det när de är lediga), medan andra dagar är mer frustrerande.

Aja, God Natt

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0