A little accident

Jag är ensam hemma, vilket är väldigt skönt. Just nu håller på att tvätta lite kläder från helgen. Har även tvättat igenom alla saker som var i en av väskorna, så som min dator och massa annat smått. Råkade ut för en liten olycka när vi checkade ut igår, min väska föll och den innehöll 2st Smirnoff ice ... det var glasbitar överallt och det droppade från väskan. Men min dator klarade sig som tur var!

Jag ska ta och köpa en bärbar hårddisk idag eller i morgon, så att man är på den säkra sidan med alla bilder och så :D har tänkt göra det men ville vänta tills rean. Men så glömdes det bort, men det är ju fortfarande lite rea här.

Har fått sova ut nu ialf. Gick och la mig när jag kom hem igår vid halv fem, sov till sex, var vaken till åtta :) sen sov jag tills i morse. Det var riktigt skönt kan jag lova! Behövdes efter helgens bravader ;)
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0