My to do list 2012 USA

Fick Skypa med päronen idag och min bror! Sen fick jag även chansen att prata med Hannah ♥
Ni ska veta att det betyder verkligen jätte mycket för mig, att ni har tid att prata med mig!

Nu på eftermiddagen har jag även påbörjat en Jag vill se/göra lista som jag ska försöka checka av innan jag åker hem. Det är bara saker i New York City än så länge, men det kommer mera !!

Har ni några tips på saker som jag måste se/göra, så är jag väldigt tacksam för tips.
Både vanliga och ovanliga sevärdigheter sökes :)
Kommentarer
Postat av: Louise

Ground Zero!

2012-01-27 @ 23:16:27
URL: http://legendarylowice.blogg.se/
Postat av: Carin

You have to take a breakfast at Tiffany's!!! Det är ett måste ju!! Kram

2012-01-28 @ 23:01:44


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0