Output on input ;)

Sitter vid datorn och har nyss pratat med Madde på Skype :) vi lyckades tajma och vara inne på Skype samtidigt idag för en gångs skull! Kul och höra vad som händer där hemma och att höra att allt är bra med henne och familjen.

Nu ska jag snart ge mig iväg för att plocka upp barnen, om inte Dad har tänk att göra det. Blir även att sjutsa Dom till hans kampsport-grej och sitta där och glo i en timma (kul)! Men jag får nog ha med mig Alex, eftersom att jaaa...

Ikväll är ialf plannen att jag och mina kära vänner ska ut och göra Morristown osäkert! Vi ska börja med att gå ut och äta och efter det blir det någon klubb :) blir nog att sova hos Emmy med eftersom att det tar 40min till Morristown från mig ... och jag är sugen på ett glas vin och någon öl såklart.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0