8th july 2012

 
Sunday, Vaknade alldeles för sent ... tog han om hunden och sedan Skypade jag och Signe. Vi hade många missade dejter att ta igen. "Tvingade" henne även att sjunga för mig då vi inte har haft tid att prata sen lördagen innan min födelsedag. haha ... skrattade så jag fick ont i magen! Saknar dig min lilla Guldlock ♥
 
Efter det åkte jag och hämtade upp Sabrina och sen åkte vi till Nicy´s hus där vi hängde vid poolen hela dagen tills vi avslutade med Yoghurtland, sen åt även Sabrina och jag på ett Diner, lite omvänt med efterrätten först! 
 
Väl hemma satt jag som värsta nöden här hemma med mina nytvättade mynt (yes, tvättade och dödade alla äkliga bakterier som bor på den där mynten) och så satte jag in dem i min mynt bok! Fy så illa det låter !! Men nu saknar jag bara 6st Quarters, sen har jag alla stater.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0