23rd june 2012

Är inne på 29 timmars vakenhet och det går bara bättre och bättre. Efter ett bad/en dusch, lite utomhus häng och litervis med vatten så går allt bra. Har lyckats hålla mig i från bakfyllan den här gången med! Har dock lite ont i huvudet, men kan inte säga om det har med sömn eller sprit att göra.

Attans vad kul jag hade igår !! Skit sköna tjejer som jag hängde med hela kvällen/natten/morgonen. Sen skulle man på det där jäkla tåget igen, usch! Men va fan, ni har 11 timmar med flyg till mitt älskade Manhattan och jag får plågas i 2 timmar med tåg. Men jag hade vist hamnat på något expresståg när jag åkte in igår, för det tog bara en timma!

Nä, nu måste jag röra på mig (smärtsamt) innan jag däckar här i sängen!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0