Burnt my skin again


Jaha, då har jag gjort det igen. Vad är det för fel? Solen är för stark för mig här ... har lyckats bränna ryggen/röven/benen, så det lär väl hettas gött inatt kan jag tänka mig. Efter solandet åkte jag runt och letade efter en bra After sun, tänkte att det kan jag ju behöva nu när jag är röd igen.

Det roliga är, att där sitter jag i bilen påväg till Walmart, som vanligt har jag en liten diskution med mig själv. Nu för tiden brukar den hållas på engelska, men inte idag, nä, för idag lyckades jag med stockholmska ??! Hur kom det sig tänkte jag? jag kan ju inte komma hem från USA och snacka stockholmska, folk kan ju tro att jag har hängt på Liiiidingö ett år. Har min hjärna fattat att jag bor i en större stad, men på någotsätt kopplat det till Stockholm? Aja, får diskutera vidare med mig själv och försöka övertala mig till att gå tillbaka till engelska, mkt trevligare så.

Nä, det är helt normalt att ha diskutioner med sig själv !!
 
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0