Last weekends

Jag tänkte berätta lite om vad jag har haft för mig de senaste helgerna. Allt började för två helger sen ...

På fredagen tog jag det lungt och laddade upp mig för lördagen!
Lördagen spenderades på Bamboozle, en festival som hölls 1 1/2 timma härifrån, på stranden. Vi hann med att lyssna på en hel del bra band.

NeverShoutNever
All American Rejects
Jimmy Eat World
My Chemical Romance
Foo Fighters

Det var perfect väder och riktigt bra framträdanden :) hade gärna gått alla dagar! Men nu fick i alla fall mina öron lite live musik den här sommaren med
!!

söndagen blev en lite impulsresa för min del, till Yale! Jag var i hela tre delstater den dagen ... NJ, NY och nu kan jag även bocka av Connecticut! Området, skolan - Yale var helt fantastisk fint !! Lycko dem som får chansen att studera där.

Sen var det ju
måndag, och jag fick vara ledig på min födelsedag = sovmorgon. Efter det var det full rulle. Min HM tog ju även examen från det hon har studerat till, så alla kläde upp sig fint och efter det gick vi ut och åt på en jätte fin restaurang. Vi åt olika smårätter som förrätt. Sedan åt jag svärdfisk och till efterrätt blev det bär med någon mumsig sås :)

Efter det hade jag en kort och skön arbetsvecka tis - tors. På fredagen åkte jag och lämnade barnen till farmor vid klockan 11. Efter det var jag ledig tills idag +ensam hemma till söndag.

Först tog jag mig en tripp till Target och efter det Ikea, fick med mig lite tunnbröd, lingonsylt och knäckebröd. Senare på fredagskvällen fick jag en middags gäst. Rena kom förbi och jag bjöd på sweet potato fries och wings. Vi lyckades prata bort många timmar :)

Min
lördag började tidigt! Och vid klockan 10 kom jag, Sabrina och Theresa fram till Six Flags !! NJ största nöjespark! Som också har den högsta banan i världen + att den är näst snabbast. Vi hade en awesome day!

Vi åkte,

Green Lantern < åker stående
Superman < åker "liggandes" +++++
King da ka < högsta & näst snabbaste i VÄRLDEN !! ++++
El Toro
Bizarro
Vatten grej
Batman
Nitro
Vatten grej
Skull Mountain

Väl hemma sov Sabrina över här och på söndagen åkte vi till en Suhsi restaurang, där de hade All you can eat. Sushi, kines och efterrätt. Efter all mat åkte vi till en park och hängde innan det var dags att möta upp Nele och Marcus för lite bio. What to expect, when expecting.

Sovdags, och efter lite sömn var det måndag och dags för Memorial day och det firade jag genom att plocka upp Marcus och sedan åka till Renas sommarhus. Varmt som bara den och behagligt i Atlanten. Vilken underbar dag :)
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0