Lovely feeling

Härlig kännsla att komma hem från gymmet. Klappar mig själv på axeln! Dock blev det inte att springa idag, försökte men det gjorde alldeles för ont i min fot för det ... men får se om det går någon annan dag!

Något annat mindre stressande är att min HD bad mig att laga köttbullar idag. Jaha? Så nu har jag komponerat ihop ett recept som jag hoppas smakar bra! Han åkte och köpte färs nu, så frågade han vad jag ville ha.
HD - Kan man köpa blandfärs?
Me - Nä, jag tror man får köpa och mixa själv.
- Ok, köp nötfärs då.
- Är du säker? För jag vill ha förstaklassiga svenska köttbullar !!
- Okej =S .... köp båda då!
Något annat mindre stressande är att min HD bad mig att laga köttbullar idag. Jaha? Så nu har jag komponerat ihop ett recept som jag hoppas smakar bra! Han åkte och köpte färs nu, så frågade han vad jag ville ha.

HD - Kan man köpa blandfärs?
Me - Nä, jag tror man får köpa och mixa själv.
- Ok, köp nötfärs då.
- Är du säker? För jag vill ha förstaklassiga svenska köttbullar !!
- Okej =S .... köp båda då!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0