Tired

Fick jobba idag. Från halv tolv > till middag ... som blev 7:15 (middagen var klar 8:00). Så vi hade sen lunch idag då min HM skulle laga, och jag hade verkligen ingen lust att erbjuda mig att göra det. Det räker gott och väl med veckodagarna !! Middagen blev livad (som vanligt, tyvärr när alla är samlade).

Har lite ångest för att baranen bara har två halvdagar kvar i skolan :/ vill inte!
Kommer bli tufft i sommar, men som tur är så kommer snart mina kära päron och då blir det semester. Sen får jag ledigt en vecka typ tre dagar efter att dom åkt ♥

Fick även höra lite nu vid middagen vad min HM har planerat att vi ska göra under dagarna. Ni förstår, första gången som de har en AuPair och barnen kan vara hemma ... så nu ska vi tydligen göra allt! Ja, det är fasiken sovdags för mig med.

Extra uppdate: Vad ska jag göra i morgon? Har dock bara 3 timmar off. Sova, träna eller shoppa? ÅNGEST!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0