18th march 2012

Sitter i min säng och har nyss blivit underhållen av Dom :) han kom in och visade lite grejer och så bjöd han på lite sång! Så sött. Jag är rätt trött så det blir nog att sova snart, har inte blivit så mycket sömn den här helgen.

I fredags körde vi fyra timmar norr. Shit vilken skillnad det var där, såg små små snö högar i skogen. Jag åkte i samma bil som Rena, Lena och Hanna, vi hade en rolig resa med mycket snacks och prat :) 

När vi kom till skolan checkade vi in och gjorde namnskyltar och valde vilka kurser vi ville ta under helgen. När vi hade gjort det var det dags för middag och sen hade vi ett möte där lärarna presenterade sig för oss ... sen hade vi fri tid, då de flesta gick och la sig samlades vi och drack vin! Lovely ♥

I Lördags började vi med att äta frukost vid åtta, sedan hade vi första lektionen klockan 9. Under dagen hade jag Native Americans, American Holidays, The art of scrapbooking, Smart traveler och sedan hade lärarna med samarbete av oss en pjäs (jag behövde inte vara med), men det var verkligen jätte roligt !! Sedan gick jag och tjej (som jag inte mins namnet på) och kollade på en film som de hade satt upp, men den var inte så bra så jag gick till mina tjejer :)

Idag började vi med att äta frukost vid åtta, sedan hade vi första (& enda) lektionen klockan 9. Det var så mycket som Fitness and aerobics ... skönt med ett träningspass på morgonen! Efter det blev det lunch och hemresa!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0