3rd march 2012

Blev en oväntad utgång för min del i går. Var ensam hemma och hade laddat upp med GG :) och glass. Sen får jag ett samtal och får veta att Nicy kommer för att hämta upp mig. Så det var bara att springa upp till rummet, försöka göra i orning sig och slänga på sig lite party kläder! Blev en bra utgång, trots att det inte var lika bra musik som på lördagarna ... kännde till och med igen en del ansikten där nu :P

Sov över hos Nicy och vi tog en lång sovmorgon! Efter det serverade hon mig frukost = lyx och efter det drog vi på bio. Project X blev det :) nääää, jag är inte alls sugen på att gå på en hemmafest, inte alls ;)

Nu sitter jag här och gör mig fin igen. Idag ska vi ut och ha hejdå-middag för Laura. Bokat reservation för 18st :) så det kan nog bli en rolig kväll idag med. Får se om jag kanske sover över hos Emmy inatt, har ju inte sett mina värdföreldrar än så han inte kunnat fråga om de behöver bilen imorgon än!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0