Movies

Igår var jag och tjejerna på bio för att se 21 jump street !! Hade hört innan att den skulle vara bra, men hade inte väntat mig att den skulle vara så rolig som den var :) om du inte har sett den, så måste du gå och göra det. Sen var ju den fina Channing Tatum med i filmen (men han var mer fin i The Vow).

Sen stod vi utanför bion och pratade ett tag (jag fick ett skrattanfall-ni som sett det vet hur det går) innan vi gick till våra bilar ... då gjorde Rena bort sig lite och jag fick yttligare ett skrattanfall :))

Lyckad kväll igår! Idag har jag som sagt jobbat och vi kollade bland annat på Jack and Jill, helt okej film. Inget man behöver se igen ... nu måste jag hitta på något att göra! Puss
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0