Top ten

Enligt mig så blev den här helgen en tio i topp helg! Sjukt nöjd :)
Började ju i fredags med spontan-utgång med tjejerna. Det blev dans och någon öl och jag hade definitivt det populäraste linnet på krogen ;) sen sov jag över hos Nicy.

Igår (lördag) blev jag bjuden på en lyx-frukost sedan blev det Project x på bio. Kvällen spenderades med 16st (tror att vi lyckades vara alla som hänger på starbucks) på en restaurang i Long Valley. De hade verkligen jätte fin mat där, själv åt jag Cedar Plank Salmon, Herb Spatzle m. Vegetables. Sen blev vi uppraggade av en kille som var störtskön och bjöd med oss på en husfest. När vi hade ätit klart hade 10st av oss bestämmt för att åka dit och kolla om det var något att ha :D Haha ... skit trevligt ställe med massa (snygga) Amerikanare och amerikanska stuff. De har tydligen fest i stort sätt varje helg och vi är alltid bjudna ;)

Idag började dagen med att jag fick jag skypa med mina päron (och lite släkt)! Sen på eftermiddagen åkte jag hem till Emmy och vi spenderade våran tid genom att baka bullar, chokladbollar och kladdkaka. Sedan avslutade vi kvällen med att hyra In time.

...och nu på kvällen pratade min HD med mig om att "vi" kanske kommer skaffar hund kommande helg !!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0