Good Night

Jag är så himla trött, mina ögon går i kors och jag har inte riktigt koll på vad jag skriver längre ... måste sova! Men jag har haft två helt underbara dagar i fantastiskt sällskap av fina vänner ♥ Jag får skriva mer om det i morgon eller på tisdag!

Något som är skönt är ialf att jag är ledig i morgon vilket betyder att jag får sova, men ska försöka komma upp skapligt, ta en dusch och sedan inta plats framför skype och se om någon vill sjunga för mig :D

Det känns så himla konstigt att folk redan har börjat skriva grattis till mig på FB, men i sverige har jag ju redan vart 25år i 5 timmar! Men här och nu är jag fortfarande underbara 24år, ung och vacker :P ... 47 minuter kvar.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0