In the middle of the week

Att det är jobbigt att klaga när man har det bra? Otacksamt! Jag måste nog ändå säga att jag är väldigt lyckligt lottad som fick en sådan bra familj :) jobbar sällan senare mer än 35 timmar i veckan (max är 45, och många familjer utnyttjar självklart varenda minut), är ofta ledig eller har sällskap av min HD under någon/några dagar i veckan, och barnen är OFTAST väldigt snälla när jag är ensam med dem.

Men självklart fins det en baksida. Familjen är inte perfekt, inte på långa vägar. Fast det tar inte på mig, jag kan bara tycka att det är sorgligt. Man kan inte ändra någon annan innan man tar hand om sig själv!

Jag vet, lummigt inlägg, men så är det ibland. Jag mår bra ialf, bara glad över att jag inte är född här ;)

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0