Night Night

Jag har nyss kommit hem och har krypit ner under täcket ... kollar runt på FB och gillar (=tackar) alla gratulationer. Sedan knackar min HD på dörren och säger att jag tydligen fått ett paket på posten. Awesome !! Fick öppna två paket idag ialf, päronen och Maddes :)
Fasiken, jobbigt det blev när jag öppnade Maddes paket, fint skrivet fina du! Usch ... säger det igen och igen, men jag saknar er där hemma, och det blir ju inte lättare när mina vänner här också åker (syftar på dig nu Emmy): . Nu vattnas det i ögonen, så det är bäst att släcka lyset och sova.
Jag har nyss kommit hem och har krypit ner under täcket ... kollar runt på FB och gillar (=tackar) alla gratulationer. Sedan knackar min HD på dörren och säger att jag tydligen fått ett paket på posten. Awesome !! Fick öppna två paket idag ialf, päronen och Maddes :) o så kort från momo & mofa.

Fasiken, jobbigt det blev när jag öppnade Maddes paket, fint skrivet fina du! Usch ... säger det igen och igen, men jag saknar er där hemma, och det blir ju inte lättare när mina vänner här också åker (syftar på dig nu Emmy): . Nu vattnas det i ögonen, så det är bäst att släcka lyset och sova.
Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja, om du hade kommit lite tidigare hade vi kunnat komma hem samtidigt...

By the way, I miss you and our phone calls :)

2012-05-28 @ 12:32:43


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0