4th october 2012

(Inlägget skulle ha publeserats klockan 10 i morse , men det kom aldrig upp , så nu kommer det , min ångest;)

Kom hem vid 1:30 i natt , somnade kanske vid 2 ... sen var jag uppe igen klockan 6:10! Yeah , lyckades sova lite i början på bussresan ner till Key West. Ni vet sådär snyggt med ett huvud som flyger fram och tillbaka , öppen mun och tung andning. Haha ... stackars tjejen som satt bredvid mig då jag troligtvis fortfarande luktar öl och askfat!

På bussen anmälde jag mig till att åka ut och snorkla i havet vid något korallrev ?!! Vi får väl se hur mycket snorkling det blir , måste ju försäkra mig om att det inte är några hajar där som vill tugga på mig! Ångest !! Va faaan ska jag i där och göra?

Haj , Haj , Haj ... Happy thoughts , Happy thoughts , Happy thoughts.

Aja , ni vet att jag älskar er! Fick i alla fall ett underbart sista mål - frukost på Burger King!

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0