Åhhh !!!

Alltså seriöst?! Nu har min HD lyckats göra mig irriterad igen!

I söndags frågade han om han skulle gå upp och ta hand om barnen på morgonen , men jag sa att det var okej att jag gjorde det (hade ändå saker som jag behövde göra) men då sa han -Ok men jag är nog uppe då endå , -Bra sa jag. Men neeej han sov till efter nio någon gång när jag var klar!

Igår pratade vi om att jag flyger vid ett idag , så jag tänkte att han är nog uppe idag (jag har ju egentligen semester nu på morgonen med!!) men nej! Jag fick be honom gå upp nu , så säger han att vi ska åka 10:30 ?!! När jag behöver checka in 11:00!! , och jag lyfter från JFK (som enligt mig ligger två timmar bort , enligt honom mindre än en timma?) Så nu åker vi 10:00 , och det är bäst för honom att jag är där innan 11:00! Faaaan att det ska vara så jävla svårt?! Jag sitter hellre där och väntar än stressar som han alltid gör.

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0